Pages

Count your blessings

De afgelopen week stond bol van de activiteiten. Zo had ik een gezellig etentje met collega's, was ik voor het eerst actief als hulpmoeder bij een haloween wandeling van school, maakte ik pompoensoep en fabriceerde ik onderstaand herfststuk!
Het herfststuk maakte ik bij Atelier Grenier waar we met een aantal vrienden en familie gastvrij werden ontvangen door Helma en Eric. Zittend aan een grote lange boerentafel, met een kop koffie en een overheerlijk stukje cake van 'di mama' (ik neem me jaarlijks voor om het recept te ontfutselen) voelden we ons helemaal thuis. We hadden veel lol en eindigden de avond met een prachtig herfststuk (al zeg ik het zelf) en een glas wijn in de hand. Verder genoot ik van Tijn die bedacht had dat zijn beste vriendje nog wel eens in zijn vriendenboek mocht schrijven omdat er toch nog genoeg bladzijdes leeg waren. Kiki die het woordje poep ontdekt heeft (ja, sorry hoor.. je zou het haar eens moeten horen zeggen 'poepauto', 'poepmama' enz.) en de spelletjes die we samen deden. Op naar de volgende week!

0 reacties:

Een reactie posten