Pages

Count your blessings

Deze week werd ik blij van pepernoten bakken met Tijn en Kiki. Kiki was zo enthousiast met het voorproeven dat alle ongebakken pepernoten zo in haar buikje verdwenen. Kocht ik bloemen voor in onze fotokubus van Bibloxx en trakteerde ik mezelf meerdere malen op een heerlijke lunch (zowel binnen als buitenshuis).

In de afgelopen week genoot ik ook ontzettend van een extra dagje vrij waarop ik 's ochtends ging winkelen met een gezellig iemand. In de middag knutselde ik aan een nieuwe rubriek voor mijn blog en las ik de VT-wonen.

Op zondag mocht Tijn voor het eerst mee naar een wedstrijd van PSV, waarschijnlijk was Tijn de enige supporter die na de wedstrijd een geluksgevoel kende. Het stadion en de wedstrijd hebben grote indruk op hem gemaakt. Ondertussen had Kiki grote pret met opa en oma die op visite kwamen.

0 reacties:

Een reactie posten