Pages

Nieuwe rubriek - Not just another BAG

Jaarlijks bezoek ik met mijn moeder de woonbeurs. Het is een moeder dochter uitje geworden waar we beiden van genieten. Ik heb gewoon iets met interieur, ik kan het niet goed uitleggen. Ik hou van mooie dingen die net anders zijn dan anders, gecombineerd met basics (van de IKEA, dat mag ;-).

Zeker één avond in de week struin ik blogs af om inspiratie op te doen, vaak vergeet ik dan wat ik waar gezien heb. Door er over te bloggen bouw ik toch mijn eigen archiefje op... Wie weet wanneer en waarvoor het van pas komt.

Terug naar de woonbeurs. Tijdens de woonbeurs heb ik bij een aantal voor mij aansprekende interieurstands foldermateriaal verzameld in mijn 'Not just another BAG'. In deze nieuwe rubriek wil ik met jullie delen waar ik blij van werd op de woonbeurs.





0 reacties:

Een reactie posten