Pages

Count your blessings

Hou je vast, want ik werd deze week heel blij van héél véél dingen! Ik werd blij van de hoge vazen die ik uit de schuur haalde en waar ik een 'kerstfrutsel' in/op maakte. Ik bakte cakejes met de kindjes, deed inkopen voor het kerststukje dat Tijn op school in elkaar knutselde en bakte samen met Tijn 'sterpizzaatjes' voor het kerstdiner op school.

Ook belandde het personeelsblad van de organisatie waar ik voor werk in de bus. Sinds kort word ik zo af en toe gevraagd om een foto te maken en ik krijg steeds een kick wanneer ik mijn naam bij een gepubliceerde foto zie staan.

Zoals iedere week deed ik weer een vreugdesprongetje bij het lezen zilverblauw. Dit keer sprong ik iets hoger omdat 'we' werden uitgenodigd om Anki's fantastische idee in uitvoering te brengen met eigen foto's en songteksten. Het leverde mooie plaatjes op én 315 bezoekers aan mijn blog op één dag. Wauw! Wie jullie ook mogen zijn, dank jullie wel voor jullie bezoekjes, dankzij jullie staat de totaalteller na een aantal maanden nu op 4057 en dat levert een vreugdedans op (vraag maar na aan mijn lief).

Tenslotte sloot ik de week af met een fotoshoot van twee zussen. Het resultaat hiervan volgt!






0 reacties:

Een reactie posten