Pages

Count your blessings

Deze week genoot ik van Sint en alles wat hij achterliet. Op 6 december had de school van Tijn een studiedag en ik een extra dagje vrij! In een slobbertrui met spijkerbroek en pyjamas verbleven we de hele dag in huis en vermaakten we ons met de sjoelbak (nostalgie), de knikkerbaan, het poppenhuis en al het ander moois. De dag sloot ik af met twee vermoeide kindjes op mijn schoot en dat was mijn mooiste sintcadeau, een extra dagje qualitytime met de kinderen!

Ook genoot ik van de sneeuw, de aanblik van de tuin bedekt onder één grote sneeuwdeken.. Sprookjesachtig. Op zaterdag verlichtte een stralende zon de landerijen en zagen we 3 hertjes 'dansen' in de sneeuw (of is dit geen blessing want ik baal er nog van dat ik geen camera bij me had!).



0 reacties:

Een reactie posten