Pages

Count your blessings

Ondanks mijn haat-liefde verhouding met de sneeuw heb ik deze week ontzettend genoten van het prachtig besneeuwde landschap. Een thuiswerkochtendje en een dagje vrij zorgde ervoor dat ik Tijn met de slee van school kon halen en ik tijd had voor een prachtige winter wonderwandeling. Besneeuwde zonnebloemen trokken mijn aandacht en ik werd schaapachtig nagestaard.

Op mijn vrije dag bracht ik een bezoekje aan de kringloopwinkel waar ik verliefd werd op een prachtig bloemerig serviesje. Steeds wanneer ik er naar kijk voel ik kriebels in mijn buik (écht miepisch) en de narcisjes geuren heerlijk.

In de avonden kroop ik met een wijntje achter de computer en maakte een mooi canvas met foto's die ik tijdens een zomershoot van mijn petekindje en haar zusje maakte. Daarnaast kreeg ik de opdracht om geboortekaartjes te maken voor een zwangere vriendin. Terwijl buiten alles betoverend wit werd, stookten wij de haard en in ons warme witte huisje liet ik mijn creativiteit de vrije loop.

De week werd afgesloten met een fotoshoot van de 9 maanden oude Stan en zijn ouders en door een onverwacht en gezellig bowlinguitje.

2 reacties:

Een dotje wat zei

Fijne blessings en prachtige (!) foto's... Fijne week!

Anoniem zei

Het was erg leuk om te doen en we hebben genoten. Dikke knuffel van ons

Een reactie posten