Pages

Not just another BAG - Studio klein geluk

Op de woonbeurs, inmiddels al een hele tijd geleden, heb ik me minstens 30 minuten hebberig staan vergapen aan de prachtige 'blije bordjes' van Studio klein geluk. 'Mijn lievelingsbordje' was helaas al uitverkocht en ik sprak met mezelf af (zijn de meest waardeloze afspraken) dat ik bij thuiskomst direct MIJN blij bordje zou bestellen. Nou heb ik deze belofte nog niet ingelost maar ik ben bijna jarig dus wie weet ;)

De eigenaresse, Kim van Lieshout, wil met Studio klein geluk iedereen een klein momentje van geluk laten beleven. Mijn 'geluksmomentjes' op een rijtje: de kussens van de familie Stip (wie houdt er nou niet van stippen), het bordje 'vandaag is mijn lievelingsdag', en 'onze' toekomstige trouwkaart 'het huwelijksbootje' (niet dat ik al gevraagd ben) :)


Tijdens de woonbeurs heb ik bij een aantal voor mij aansprekende interieurstands foldermateriaal verzameld in mijn 'Not just another BAG'. In deze rubriek wil ik met jullie delen waar ik blij van werd!

1 reacties:

Stephanie zei

Dat zijn fijne dingen!

Een reactie posten