Pages

Miepisch Instagram Month ~ juni 2013

Vanaf deze maand zal ik iedere maand een 'Miepisch Instagram Month' plaatsen en maak ik jullie deelgenoot van een aantal van mijn maandelijkse geluksmomentjes. Deze nieuwe categorie is ter vervanging van mijn 'Count your blessings'

1. Ik maakte foto's van de kinderen van mijn nichtje op mijn favoriete plek, de appelboomgaard (foto's volgen) 2. Kiki's nieuwe schoentjes, Allstars en ik vind ze zooo schattig in maat 21 3. Podiummiddag op de school van Tijn, de voorstelling ging over de 'Stampertjes' (Jip en Janneke) 4. Tijn kocht van zijn verjaardagsgeld een heuse racebaan
5. Het zonnetje scheen en we trakteerde onszelf op een ijsje van de tweede beste ijssalon in Nederland 6. Het personeelsblad verscheen en ik werd overvallen door een gevalletje trots, mijn foto op de cover mèt vermelding 7. Een klein resultaat van een freubelmiddagje, het eindresultaat volgt snel 8. Nadat we Tijn naar school hebben gebracht, vermaakt Kiki zich altijd nog even op het schoolplein

1 reacties:

Een reactie posten